ביהדות התורה מגיבים לאישור חילולי השבת: "נגבה מחיר פוליטי כבד"

    איתי גדסי No Comments on ביהדות התורה מגיבים לאישור חילולי השבת: "נגבה מחיר פוליטי כבד"

    במפלגה זעמו על ההחלטה שמפרה את הסטטוס קוו ברמת גן ואמרו: "מדובר בחציית קו אדום של ראש עירייה הפועל ממניעים אנוכיים וחיפוש כותרות, בכך מכתים את העיר בהרס ערכי הדת וקדושת יום השבת". במפלגה גם שלחו אצבע מאשימה לכיוונו של יו"ר הכנסת שדירבן את ההחלטה

    צילום: פלאש 90
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי מפלגת יהדות התורה והשבת סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני  מגיבים הערב (שלישי) להחלטת עיריית רמת גן להקמת מערך תחבורה ציבורית בשבת, לראשונה בעיר: "צעד בוטה מעין זה יגרור מחיר פוליטי כבד נגד כרמל שאמה הכהן" אמרו במפלגה.

    הודעת המפלגה הערב: "נפל דבר בישראל! לבושתנו ולחרפתנו ביצעה עיריית רמת-גן מהלך מחפיר ומביש לאישור היסעי תחבורה ציבורית בימי שבת וחג, תוך פגיעה בסטטוס קוו הנהוג בכל השנים, ותוך התעלמות מרגשותיהם של רבבות תושבי העיר שומרי מצוות ומסורת ישראל".

    במפלגה מבהירים כי המהלך לא יעבור בשתיקה: "מדובר בחציית קו אדום של ראש עירייה הפועל ממניעים אנוכיים וחיפוש כותרות, ובכך מכתים את העיר רמת גן בהרס ערכי הדת וקדושת יום השבת. צעד בוטה מעין זה יגרור מחיר פוליטי כבד נגד כרמל שאמה הכהן".

    במפלגה התייחסו לאמירה של אדלשטיין בעד חילולי שבת בערים מעורבות: "יש להצטער על כך כי אמירתו של יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין שיש לתת לראשי הערים להחליט בנושא הפעלת תח"צ בשבת – נתנה רוח גבית להחלטה הקשה של עיריית רמת-גן הערב, גם אם יו”ר הכנסת לא התכוון לכך".

    לסיום אומרים במפלגה: "יהדות התורה' מביעה מחאה גדולה נגד ההחלטה המבישה. הסיעה לא תעבור על כך לסדר היום ותפעל בשיתוף אנשי חוק ומשפטנים על מנת למנוע את יישום ההחלטה לפגוע בשבת קודש ובסטטוס קוו".



    0 תגובות